معرفی کتاب
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

نام کتاب: معماری برای احمق ها (Architecture for Dummies)

نویسنده: دبورا دیچ

مترجم: مهندسین کوروش محمودی، رضا بصیری مژدهی

ناشر: شهرآب

ناشر همکار: آینده سازان

تعداد صفحات: 408 صفحه

توضیحات:  -

سرفصل های کتاب:

شناخت و درک (ارزیابی) معماری،

جزئیات عملکرد بنیادین،

معماری غرب،

معماری شرق،

آراستن حال و پاسداری از گذشته،

بخش ده گانه..

_____________________________________________________

کتابی که با دانشجوی معماری حرف می زند!

کتاب "101 نکته که من در مدرسه معماری آموختم" یه کتاب مفرح و جالب که در عین سادگی ؛ شاید بتونه یکی از جالبترین کتاب های معماری باشه. من واقعاً به این آقای فردریک معمار و طراح شهری در کمبریج و ماساچوست تبریک میگم ... اون به سادگی در عرض یک ربع ساعت شما رو شیفته ی کتابش میکنه . به نظرم میتونه بارها  بارها خونده بشه و مثل یک کتاب دم دست همیشه بغل دست یه دانشجوی معماری باشه ... به همه ی بچه ها توصیه میکنم این کتاب رو دانلود کنن . البته دیدم که تو ایران هم ترجمه و چاپ شده که خب البته اونم بد نیس تهیه کنین !

این کتاب میتونه کمک خوبی برای ساده فهمی مسائل پیچیده دروس مبانی و مقدمات برا دانشجوها باشه .

اووه چقدر از این کتاب تعریف کردم . حالا خود دانید ... خوش به حال مترجمش که کلی حال میکنه فروشش بالا بره !


حالا یه کم از مطالب کتاب رو ببینین ...

 

 

An Architect knows something about everything.

 An engineer knows everything about one thing.

یک معمار ؛ بعضی چیزها را در مورد همه چیز می داند

و یک مهندس ؛ همه چیز را در مورد یک چیز می داند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

salah
ساعت23:15---13 دی 1390
تو کتاب خونه اقای حاتمی هستش میتونید برید نگا کنید

آتنا
ساعت23:31---9 دی 1390
من کتاب معماری برای احمق ها رو دارم خیلی قشنگو روونه پیشنهاد می کنم یه نگاهی بهش بندازین.

hamidreza
ساعت15:34---9 دی 1390
be nazar ketabhaye jalabi miad motmaennan az arghiani fayedash bishtare 2nbalesh hastam....
age kasi link e download ketabaro peyda kard tu zhzh bezare


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 9 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط علیرضا افخمی